Choose your language:
et ru
RSS 2.0
Domeen: http://tartu.en.cx/ (domeeni omanik: defphi) Näita avatari
Foorumi moderaatorid: Flasher T, KSzz, tAyota, Ramerius, Eleri, Pelkar, defphi, memuaarid, Apprentice, s2ffle, ChuckN, madisx
Lehele: 
1  2

The ENth Sense (#75, 6.02.2016)

06.12.2015 14:08:25 / 24 postitust / teema autor defphi .

Mängu tüüp: Võistkondlik
Läbimise järjekord: Lineaarne
Mängu autor: defphi
Mängu algus: 09.04.2016 20:00:00 (UTC +3)
Mängu algusaeg kohalikus ajavööndis:  (UTC )
Mängu lõpuaeg: 10.04.2016 03:03:00 (UTC +3)
Mängust osalemise soove võetakse vastu kuni: 10.04.2016 03:03:00 (UTC +3)
Piirangud mängule: 13 võistkonda
Osavõtutasu:25eur(osavõtusoovid on aksepteeritud) 
Mängu detailid >>>
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 06.12.2015 14:08:25 (UTC +3) ]  
The ENth Sense (#75, 9.04.2016)
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 15.12.2015 09:26:43 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Nats liiga ruttu pärast Tallinna mängu. Kardan, et meile võib see komistuseks saada *SMILE*
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 30.12.2015 16:05:49 (UTC +3) ]  
Toimumisaeg muudetud 13. veebruari peale.
Hey there,
We already have 2 questions:
1. Will it be quest game (lot's of dirt, abandoned buildings and other scary locations)or it will be points game on quest engine?
2. What language will be used in the game?

Thanks.
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 23.03.2016 21:01:53 (UTC +3) ]  
Hey-hey!
Yes, it will be quest game with dirty, abandoned and scary locations.
By default, the game will be in estonian, but if there are at least two teams who prefer english, it will be in english.
Mängude autor
Tüdruk
(
)
[ 25.03.2016 15:50:21 (UTC +3) ]  
Kas film (Sixth sense) on mänguga seotud?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 25.03.2016 15:57:15 (UTC +3) ]  
Sipsik: Kas film (Sixth sense) on mänguga seotud?
Hetkeseisuga seotud ei ole, kuid kui midagi muutub, annan teada.
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 05.04.2016 08:57:25 (UTC +3) ]  
staap vabatahtlik
Kas see tähendab, et staabist pole kasu või lihtsalt saab kõik tehtud, ka siis kui staapi pole?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 05.04.2016 09:36:36 (UTC +3) ]  
Staabiga on kindlasti lihtsam mängida, aga ekstra ülesandeid staabile pole. Paar koostekoodi on sellised, mida saab staap kohe paralleelselt lahendama hakata, kui välimängijad on juba mõned koodid leidnud. Aga piisab ka sellest, kui üks välimängija jääb autosse.
Nooremleitnant
(
)
[ 10.04.2016 00:06:27 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Täname mängu eest. Väike soovitus: koordinaadid võiksid olla lingina.
Major
(
)
[ 10.04.2016 11:31:52 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Akadeemikud, congratulations for a good victory, and for keeping the Tallinn players motivated and focused throughout the whole game, it was a good hunt :)

Authors, thanks for a very good game, definitely entertaining for the HQ! Special thanks for those composite codes on the locations, kept HQ involved.
We observed a trange EN engine glitch: on a couple of occasions valid codes didn't go through for several minutes ("Kastani 115a" and "maks" are the two I remember), and then suddenly they were accepted.

P.S. What regular people do when they watch a bunch of hot girls twerking - get excited and enjoy the girls. What do the EN players do? Right, ignore the girls and watch for the code on the walls. Something is wrong with us, folks, no? :))
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 10.04.2016 11:56:36 (UTC +3) ]  
Tase 10 hämmingut tekitanud koostekoodi ülesande tulemus võiks välja näha umbes selline:


colt.png

Thanks for the game, congrats to Alcademikud and cya in Tln :)
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 10.04.2016 14:47:53 (UTC +3) ]  
Mängu galeriisse lisatud paar Hitmani pilti.
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 10.04.2016 15:19:54 (UTC +3) ]  
SashaPro, there were drunk and angry men having a party next to the Kastani 115a. This level was erased from the game for 10 minutes, til I got there and clarified the situation. In the end they were very understanding :)
defphi: In the end they were very understanding :)

We tried to explain them, that we are not going to steal the shit from the building, but they didn't believe us :(
Mängude autor
Poiss
Atestaat
[ 10.04.2016 17:55:03 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Natuke imestasin, et mängus eemaldatud tase 14 pärast sai mängusse tagasi toodud.
Muide tase eemaldamine mõjutas objektil olevate tiimidi vaheseisu, sest näiteks Психиатрическая палата №601 on "liblika" koostekoodi lahendanud (saab näha monitooringust), aga Alkadeemikud mitte ja neile selles mõtes vedas, et tase sai läbitud eemaldamise tulemusena. Kusjuures küsimuseks jääb kas eemaldamise põhjus takistas tiime objektil koodide otsimist või mitte (Психиатрическая палата №601'l näiteks koodid olid tol hetkel juba kõik korjatud ning statistika järgi on näha, et Alkadeemikud on objektile ilmunud 1 minut 20 sekundid varem ehk said isegi natuke rohkem aega koodide otsimiseks). Seega kui koodid olid juba korjatud ja oli vaja vaid minna arvuti taga ja lahendada koostekoodi, milleks oli vajalik tase eemaldamine?
Aga noh, see ei ole pretensioon orgile, vaid lihtsalt tähelepanek mõtlemiseks kas olukord oli ikka lahendatud asjakohaselt ja õiglaselt...
Mängude autor
Poiss
Atestaat
[ 10.04.2016 18:17:05 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Üldiselt mäng oli väga hea ja huvitav (staabi mängija poolt vaadatuna). Ei olnud igav ka siis kui välimängijad viibisid objektidel kuna tihti seal oli ka koostekoode jms.
Kuid mõned ülesanded tekitasid hämmingut. Näiteks see kassiga video, mille lahenduseks (meie suureks üllatuseks) osutus Palderjani tänav. Muide eki.ee inglise-eesti sõnaraamat andis catnip sõna tõlgeks naistenõges (http://www.eki.ee/dict/ies/index.cgi?Q=catnip) ja mis seos sellel pidi olema palderjaniga jäi meie jaoks segaseks ja arusaamatuks :) Või oli seal mingi muu "loogika", mida me pole pihta saanud?
Mängude autor
Poiss
Atestaat
[ 10.04.2016 18:29:33 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Muide, praegu avastasin stsenaariumis, et see kassi-video, mida nägime meie mängus oli asendatud mingi teisega (mille nimetuses figureerib juba sõna valerian ehk otsene vihje palderjanile). Kui see ülesande asendamine oli tehtud mängu jooksul siis see on kindlasti taseme läbimise tingimuse muutmine erinevate tiimide jaoks, mis iseenesest mõistetavalt pole õige! Jällegi ei taha midagi paha öelda, aga nii asjad ikka ei käi...
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 10.04.2016 18:49:11 (UTC +3) ]  
Alkadeemikud helistasid 22:21, et objektile enam minna ei lubata. Väidetavalt oli neil kõne hetkel 5 koodi leitud ja kõne tehti autosse lahendama istumise ajal. Kõne hetkel ma ei vaadanud, kas kumbki võistkondadest on juba koodi sisestanud, sest kui ei lubata, siis ei lubata ja tase tuleb eemaldada, et järgmised võistkonnad sinna ei sõidaks.
Monitooringu järgi ei ole tegelikult kumbki võistkond koodi sisestanud sellel ajal, kui tase oli avatud.
Äkki keegi Психиатрическая палата №601 välimängija kommenteerib, kas neile ka tundus, et Alkadeemikutel olid koodid käes või mitte?

Esialgne catnip video oli jah vale. Sellest sain jooksvalt aru ja lasin mõlemal võistkonnal 10 minuti vihje ära oodata, et alles siis parandused sisse viia.
Lehele: 
1  2
19.04.2024 22:34:12
(UTC +3)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©

Korraldajad Tartus/Организаторы в Тарту: defphiKSzz, PelkarEleri, ChuckN & Tuusakoski             Vaata ka: eesti.en.cxtallinn.en.cx

 

 

EN в контакте Яндекс