Choose your language:
et ru
RSS 2.0
Domeen: http://tartu.en.cx/ (domeeni omanik: defphi) Näita avatari
Foorumi moderaatorid: Flasher T, KSzz, tAyota, Ramerius, Eleri, Pelkar, defphi, memuaarid, Apprentice, s2ffle, ChuckN, madisx
Lehele: 
1  2

Ekspeditsioon (#46, 5.10.2013)

11.07.2013 12:30:56 / 32 postitust / teema autor defphi .

Mängu tüüp: Võistkondlik
Läbimise järjekord: Lineaarne
Mängu autorid: defphi, Tuusakoski, Joosephe, ChuckN, grandy
Mängu algus: 05.10.2013 20:05:00 (UTC +3)
Mängu algusaeg kohalikus ajavööndis:  (UTC )
Mängu lõpuaeg: 06.10.2013 05:30:00 (UTC +3)
Mängust osalemise soove võetakse vastu kuni: 06.10.2013 05:30:00 (UTC +3)
Piirangud mängule: 10 võistkonda
Osavõtt:Osavõtusoovid on aksepteeritud 
Mängu detailid >>>
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 11.07.2013 12:30:56 (UTC +3) ]  
Ekspeditsioon (#46, 5.10.2013)
Lipnik
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 20.09.2013 17:52:55 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Tundub põnev, oleme kohal!
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 21.09.2013 14:13:18 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Väga põnev tundub. Meie oleme ka platsis.
Lipnik
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 23.09.2013 16:16:25 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Palju võib inimesi staabis olla?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 23.09.2013 22:28:36 (UTC +3) ]  
Piirangut pole.
Mängude autor
(
)
[ 28.09.2013 17:19:41 (UTC +3) ]  
Kas välimängijaid võib olla 5?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 28.09.2013 21:10:09 (UTC +3) ]  
Jah, oleks soovituslik.
29. septembri õhtul tuleb lisainfot.
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 30.09.2013 11:12:55 (UTC +3) ]  
Umbkaudne läbisõit ka teada on?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 30.09.2013 20:21:30 (UTC +3) ]  
Mängu info uuenes.
Läbisõit on umbes 100 km.
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 30.09.2013 20:56:41 (UTC +3) ]  
Jep, 5-le sain.
Nooremseersant
(
)
[ 30.09.2013 21:23:32 (UTC +3) ]  
Kas on kehtestatud ka maksimaalne mängijate arv meeskonnas?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 30.09.2013 22:11:40 (UTC +3) ]  
Autos võiks olla kuni 5 inimest. Kodudest aitajatele ehk staabi suurusele piirangut ei sea.
Kui mõlgub mõttes, et tulla suurema masinaga, siis nii hakkab teil igav. Mäng on koostatud selle arvestusega, et välimängijaid on 3-5.
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 02.10.2013 18:00:15 (UTC +3) ]  
Soovitus eelkõige värskematele meeskondadele.
Registreerige siin keskkonnas kõik, kes sellest mängust osa võtavad ja varustage meeskond mitme sülearvutiga (ja laadijatega). Mida rohkem internetti ühenduvaid seadmeid teil on, seda kindlam tunne on teil endal ja mis peamine -- ülesannet saab korraga lahendada mitu meeskonnaliiget.
Lipnik
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 02.10.2013 18:08:05 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
9 tiimi, väga vinge *SMILE*
Seersant
Poiss
(
)
[ 06.10.2013 11:30:26 (UTC +3), eesti.en.cx ]  
ehk saaks stsenaariumi ka piiluda?
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 06.10.2013 15:26:19 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Väga muhe mäng. Sujuv ja mitte väga raske. Koode oleks võinud mõnel objektil rohkem olla. Eriülesanded olid väga vinged. "robotiga driftimine oli väga vinge" ning maleülesanne - Respect! Ma oleksin teatud ülesannetel pannud rohkem alternatiivseid vastuseid. Väga pro!
Vanemseersant
[ 06.10.2013 16:08:22 (UTC +3), ekstremus.en.cx ]  
Kui koodid tuleb kindlasti kirjutada lahku iga kord, siis see tuleks kindlasti panna kirja alguses. Lihtsam on muidugi lisada mitu varianti. Boonusülesanded võiksid olla sellised, mida saab staabis lahendada sõltumata väljas toimuvast (kaalumaja). Mängu ajal panin tähele, et koopas olevate elementide arv muutus viiest seitsmeni. Boonuste sulgemine oli väga segane, ühel tasemel öeldi, et see on eelviimane, kus veel saab lahendada, järgmisel olid boonused kinni. Idee hea, kokkuvõttes teostus okei.

PS. Üldise muudatusena võiks mängu hindamise panna ühekordseks tegevuseks. Milleks muutmise võimalus?
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 06.10.2013 16:58:55 (UTC +3) ]  
Vaatasin järele ja ainult 2 meeskonda 10-st üritas esimesel korral male ülesande vastust kokku kirjutada. Teie reaalne ajaline kaotus oli 5 minutit, mille saite kolmekordselt tagasi. Mängu seirest ja karistuse võtmise ajast on näha, et kõigepealt võeti karistusvihje ja alles siis hakati õiget vastust kokkukirjutatult proovima. Tundub, et pahased saate olla ainult selle peale, et võtsite karistusvihje.

Välimängijate tähelepanuboonused teevad mängu just huvitavamaks.

Boonused läksid tõesti üks tase varem kinni. Viimasel hetkel sai mõned asjad ümber tõstetud ja tänu sellele kadusid boonused sealt meile märkamatult.

Koopa tasemel läks halvasti, kuna sinna pidi tulema esialgsele viiele elemendile kaks juurde, aga kirjutati ainult üks. Mina sain sellest teada 15 min viivitustega ja vastavalt selle ka kaks muudatust. Küll aga ei osanud keegi ette näha, et mängu ülesandes muudatusi tehes nullitakse kõigi tasemel olijate vihjete loendused.

Encounteris on kõigil võrdsed tingimused. Meeskondade eesmärk on sellest tingimuste rägastikust kõige kiiremini välja tulla.
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 06.10.2013 17:35:22 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
TheJk: Kui koodid tuleb kindlasti kirjutada lahku iga kord, siis see tuleks kindlasti panna kirja alguses. Lihtsam on muidugi lisada mitu varianti. Boonusülesanded võiksid olla sellised, mida saab staabis lahendada sõltumata väljas toimuvast (kaalumaja). Mängu ajal panin tähele, et koopas olevate elementide arv muutus viiest seitsmeni. Boonuste sulgemine oli väga segane, ühel tasemel öeldi, et see on eelviimane, kus veel saab lahendada, järgmisel olid boonused kinni. Idee hea, kokkuvõttes teostus okei.

PS. Üldise muudatusena võiks mängu hindamise panna ühekordseks tegevuseks. Milleks muutmise võimalus?Kaalumaja oligi mõeldud välimängijatele.

Kahjuks Hindamissüsteem ei ole meie teha vaid on programmeeritud valgevenes, ning see süsteem ei allu meile kuidagi. Üldiselt olen ma sinuga selle kohapealt nõus.
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 06.10.2013 17:44:15 (UTC +3) ]  
Mina ei ole nõus, sest osadel muutuvad mängu hinded 3 korda ja järjest õiglasemaks. Vahel tekib tunne, et vahetult pärast mängu hinnatakse hoopis enda sooritust, mitte mängu. Enda soorituse hinne muudetakse 1-2 päeva jooksul ümber mängu hindeks, siis kui ootuste ja tulemuste vaheline kuristik enam karvu turri ei aja.
Lehele: 
1  2
29.04.2024 02:19:48
(UTC +3)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©

Korraldajad Tartus/Организаторы в Тарту: defphiKSzz, PelkarEleri, ChuckN & Tuusakoski             Vaata ka: eesti.en.cxtallinn.en.cx

 

 

EN в контакте Яндекс