Choose your language:
et ru
RSS 2.0
Domeen: http://tartu.en.cx/ (domeeni omanik: defphi) Näita avatari
Foorumi moderaatorid: Flasher T, KSzz, tAyota, Ramerius, Eleri, Pelkar, defphi, memuaarid, Apprentice, s2ffle, ChuckN, madisx

Stargate EN-special (#41, 27.04.2013)

26.02.2013 13:17:20 / 11 postitust / teema autor Kapsar .

Mängu tüüp: Võistkondlik (piirang 7 inimest)
Läbimise järjekord: Lineaarne
Mängu autorid: GlebuS, Kapsar, Cassie
Mängu algus: 27.04.2013 20:10:00 (UTC +3)
Mängu algusaeg kohalikus ajavööndis:  (UTC )
Mängu lõpuaeg: 28.04.2013 12:00:00 (UTC +3)
Mängust osalemise soove võetakse vastu kuni: 28.04.2013 12:00:00 (UTC +3)
Osavõtt:Osavõtusoovid on aksepteeritud 
Mängu detailid >>>
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 26.02.2013 13:17:19 (UTC +3) ]  
Stargate EN-special (#41, 27.04.2013)
Lipnik
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 28.04.2013 06:05:50 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Peaksid õppima kirjutama. Objektid olid huvitavad. Mäng venis pikale. Täname mängu eest!
Mängude autor
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 28.04.2013 12:38:47 (UTC +3), eesti.en.cx ]  
Meie jäime mänguga küllaltki rahule! Seoses igasuguste apsakatega - järgmine kord olete targemad :)
Tore, et meie hulka lisandub korraldajad ja loodame, et teil ikka taas korraldamisisu peale tuleb!
Domeeni omanik
Poiss
(
)
Atestaat
[ 28.04.2013 17:26:39 (UTC +3) ]  
Hindeks 10, sest
- objektide valik oli mitmekülgne, traditsiooniliste kõrval ka puidust linnus ja niisama kaunis loodus,
- mäng oli kogu 9 tunni jooksul väga elektriline -- kari liikus lähestikku ja iga apsakas oleks tähendanud karjast mahajäämist,
- uued autorid suutsid ka väga vanu mängijaid haneks tõmmata nii ülesannete kui objektidega. Paistab, et mitte keegi ei tulnud mängu kõige magusama triki peale, et proovida eelviimasel tasemel enne kohale sõitmist koodi "aed".
Lipnik
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 28.04.2013 17:47:21 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
Markus: vale, meie proovisime ja saime ja siis takerdusime hoopis viimasel ülesandel.
Mängude autor
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 28.04.2013 17:52:30 (UTC +3), eesti.en.cx ]  
Me pole kunagi koodide proovimist harrastanud... Seekord aga kogemata boonusülesande lahendamisel saime järgmise objekti ühe koodi kätte, niiet poolel teel Kuremaa bussipeatuse poole sõites saime juhuse tõttu koodi kuul kätte :D. Selliste asjade vältimiseks lisaksin mina alati mingi numbri ka koodile taha, või siis lihtsalt koodiks mingi nonsens..
Lipnik
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 28.04.2013 19:18:34 (UTC +3), tallinn.en.cx ]  
See-eest viimase ülesandele annaks 10 punkti ära. Nii loogiline, aga hommikul pea enam ei võtnud. Hästi tehtud!
Organisaator
Tüdruk
 KSzz
(
)
Atestaat
[ 29.04.2013 08:17:37 (UTC +3) ]  
Mäng oli hea, tundus, et natuke kogemust ei piisa, aga üldine mulöje on hea. Hinnaks 8, sest:
1. koodid peavad olema kirjutatud nii, et kui leiaks neid ülesse, siis oleks võimalik neid lugeda :=)
2. automaat üleminekud või trahvvihjed väheneksid kõnede arvu ning teeksid mängu dünaamilisem.
3.Koodid peavad olema niisugused, et neid ei saaks niisama saada, nagu ühetähelised, juhuslikult leitud vastus boonusülesanne lahendamisel (meil see oli "puu") või "aed" (me proovisime seda, kui juba suht palju aega veetsime selle aja juures ja ei leidnud seal koodi, kus see oli?!)

Plusside kohta Markus juba on kirjutanud ei haka kordama.

Ühe sõnaga - olete tublid ning suured tänud mängu eest!
Mängude autor
Poiss
(
)
Atestaat
[ 29.04.2013 11:24:13 (UTC +3) ]  
Enda poolt lisaksin järgmist ülesannete kohta:
1. kui juba mäng eesti keeles on, siis olgu boonusülesannete ja tavaülesannete lahendused ka kõik eesti keeles, või olgu siis vastav märge juures.
2. ülesannetes polnud minu arust piisavaid viiteid ülesannete lahenduskäikudele või siis andis lahendus liiga palju erinevaid vastuseid - peaks olema konkreetsem, et ei peaks kontrollima 40 erinevat vastust erinevates käänetes ja siis jääda ootama 3. vihjet koordinaatidega.
Kuna olin staabis, siis minu hinne vastavalt ülesannete ülesehitusele.
Mäng venis üsna pikale, aga loodan, et järgmine kord arvestate tehtud vigu ja tulemuseks kiirem ja loogilisem mäng.

Edu!
Mängude autor
Tüdruk
(
)
Atestaat
[ 29.04.2013 14:18:14 (UTC +3), eesti.en.cx ]  
Aia kood oli minu arust vasakul pool aia servas.... aga sellega olen nõus, et ülesannete puhul ei olnud arusaadav, mida täpselt on tahetud...
Mängude autor
(
)
Atestaat
[ 30.04.2013 17:27:00 (UTC +3), ekstremus.en.cx ]  
Ei ole kellegi esimene mäng ideaalne olnud ja oli siin ka vigu. Sellest hoolimata pean tunnistama, et minu arvates oli mäng väga hästi läbi mõeldud. Objektid huvitavad ja kasutamata, ülesanded mitmekülgsed ja see kuidas te boonuse näol kontrolli vormistasite oli minuarvates kirss tordi peale. Pealegi oli mängus ainult 1 suurem viga(eelviimase ülesande boonus andis eelmise ülesande koordinaadid), kuid see sai kõigest sekunditega parandatud.

Nöökida annaks muidugi käekirja, ebaselgete otsitavate väärtuste ja tähistamata objekti tsoonide eest, kuid see ei ole oluline. Esimese mängu kohta väga hea ja siit ka hindeks 9. Ärge laske pead norgu, sest järgmistel kordadel oskate juba paremini.

Mis nüüd mängu pikkusesse puutub, siis küsimus laiale ringile: Kas kellegil hakkas mängu jooksul igav? Minu arvates käis tihe rebmine lõpuni välja ja mul oli küll piss püksis, et Geod või Piidrid(no offence*SMILE*) meile ära panevad.

Lühidalt kokku võttes:

Kapsar, istu, hinne "5"
Cassie, Istu, hinne "5"
*SMILE**SMILE**SMILE*
29.04.2024 06:55:06
(UTC +3)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©

Korraldajad Tartus/Организаторы в Тарту: defphiKSzz, PelkarEleri, ChuckN & Tuusakoski             Vaata ka: eesti.en.cxtallinn.en.cx

 

 

EN в контакте Яндекс